środa, 14 listopada 2012

Tag Liebster Blog - czyli mój pierwszy tag











                                           Witajcie :)


Dziś mój pierwszy tag  - bardzo dziękuje Mansini za wyróżnienie mojej skromnej osoby i otagowanie mnie. A oto moje odpowiedzi :)


1. Wysokie obcasy na co dzień, czy od święta?
Wysokie obcasy od święta - przez życie biegnę w płaskich butach.
2. French manicure, czy czerwone, a może czarne pazurki?
Zdecydowanie French albo nude :)
 3. Program z wróżkami (horoskopy), czy informacyny (dziennik)?
To zależy w jakim nastroju aktualnie ocytnie się moja dusza :) 
4. Jaki typ mężczyzny: niegrzeczny twardziel, czy spokojny wrażliwiec?
Najlepszy.....hmmm mój mąż - wrażliwy twardziel.
5. Zimą skarpetki, czy rajstopy?
Ciepłe rajstopy:) 
6. Prasowanie wszystkich ubrań po zdjęciu z suszarki, czy bezpośrednio daną sztukę przed założeniem?
Prasowanie wszystkich po zdjęciu z suszarki.....niestety nie zawsze się to udaje:) 
7. Kawa czarna (np. espresso), czy biała (cappucciono)?
Zawsze czarna - espresso.
8. Paznokcie długie, czy krótkie?
Średniej długości - nie migdałki.
9. Styl ubierania się: elegancki, pół na pół (casual), czy sportowy?
Jak najbardziej wygodny czyli taki pól na pół :)
10. Słodycze na codzień, czy od święta, np. w weekend?
Słodycze na codzień ale raczej batoniki, ciasteczka  - czekolada od święta.
11. Włosy kręcone, czy proste?
Moje są proste ale zawszechciałam mieć kręcone :)        

 Wiem że wiele dziewczyn już zostało otagowanych dlatego  jak na razie 3 nominacje  - oto one:


 

I czas na mały wywiadzik - kilka krótkich pytań :)

1. Czerń czy biel?
2. Pies czy kot?
3. Rzęsy swoje czy sztuczne?
4. Torebka na ramię czy do ręki?
5.  Błyszczyk czy szminka?
6. Morze czy góry?
7. Wspomnienia - zdjęcia czy film?
8. Spodnie czy spódnica - może sukienka?
9. Włosy upięte czy rozpuszczone?
10. Nalśniki na słono czy słodko?
11. Świeta rodzinne czy poza domem?

Serdecznie zapraszam do odpowiedzi na moje krótkie pytania  - bardzo jestem ich ciekawa.
Gorąco pozdrawiam Majka  :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz