sobota, 17 listopada 2012

Ciepły sweterek dla mojej małej - wielkiej pamięci :)



Witajcie:)

Dziś krótko i w obrazkach. Chcę Wam pokazać jak można zabezpieczyć przed uszkodzeniem Wasz external hard disk a przy okazji może on stać się częścią dekoracji Waszego mieszkania.
Mój dostał szydełkowy sweterek w czerwonym świątecznym kolorze a dodatkowo ozdobiłam go kokardkami:)
Acha zapomniałam Wam powiedzieć że jeszcze wcześniej mój mąż również wykazał inicjatywę i nalepił na niego filcowe krążki. Także teraz jest w 100 % bezpieczny :)))
Jak Wam się podoba? Mam nadzieję, że Was zainspirowałm:)


Pozdrawiam Majka.

4 komentarze:

  1. jaki słodki gadżet
    świetny blog, zapraszam do obserwowania mojego.;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczny sweterek mu uszylas...teraz napewno nic mu sie nie stanie hehe:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy sweterek :)
    Pozdrawiam
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń