czwartek, 8 listopada 2012

Małe zakupy w DM

Witajcie :) Dziś chciałabym się z Wami podzielić moimi skromnymi zakupami kosmetycznymi.  Powodem dla którego postanowiłam odwiedzić drogerię DM był koniec mojego ulubionego podkładu Astor Mattitude HD. Jest to idelany produkt dla cery tłustej czy też mieszanej z problemami -oil free. Według producenta miałby się utrzymywać 16 h no z moich obserwacji aż tak długo to nie jest ale takich 8-10 godzin radzi sobie świetnie. Ja używam koloru 005 Beige i jest to już moje 4 opakowanie. Kryje dobrze, nie roluje się a co najważniejsze dla mnie nie ma po nim uczucia ciężkości. Podstawowy minus jak dla mnie to opakowanie - nie możemy obserwować zużycia produktu. Objętość 30ml.
Ale jak to w życiu bywa nie wyszłam ze sklepu tylko z jedną rzeczą. Zahaczyłam o półkę z kosmetykami Alverde i tam moim łupem padły: Balsam mandarynkowo -waniliowy - zakochałam się w nim od pierwszego użycia. Obłędny zapach, który przypomina mi święta Bożego Narodzenia - to te mandarynki - mam to jeszcze z czasów dzieciństwa a oprócz tego doskonale nawilża. Objętość 4,8g.
 Drugi produkt to Kremowy olejek -żel pod prysznic -amarant. Ma przepiękny zapach a w składzie naturalne olejki między innymi olejek z amarantu który zapewnia jedwabistą pielęgnację ciała. Jak się dowiedziałam jest to seria limitowana wyszła na rynek w październiku - można ją jeszcze bez problemu dostać. Niestety nie pieni się zbyt dobrze ale za to doskonale nawilża skórę. Opakowanie bardzo praktyczne  - objętość 200ml.
I ostatni produkt to Różany tonik do twarzy przeznaczony do cery suchej i wrażliwej. Moja cera nie jest sucha ale za to jest wrażliwa. Tonik bardzo ładnie pachnie, jest delikaty - oczyszcza i odświeża naszą cerę. Myślę że nie można nim sobie zrobić krzywdy. Objętość 150ml.
To tyle jeśli chodzi o moje zakupy. Wiem że kiedyś było dość trudno kupić kosmetyki Alverde w Polsce. A jak to jest dziś z ich dostępnością - poznacie je? Używacie? Piszcie jakie są Wasze opinie i doświadczenia z kosmetykami organicznymi.
No a na sam koniec główna kontrolerka zakupów :)
Pozdrawiam Majka.



3 komentarze:

  1. oo...zainteresowal mnie ten podklad Astora, nie widzialam go jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alverde chodzi za mną od paru ładnych tygodni, niestety dowiedziałam się od blogerki, że nie są dostępne w PL, pozostaje mi poszperać moze na allegro:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz.Również mam problemy z regularnością co prawda małe, ale są. Mam dzień, że zapomnę, ale mimo to się nie poddaję:)).

      Usuń