czwartek, 22 listopada 2012

Maliczkości z Yves Rocher





 
Witajcie:)
Dziś po pracy wstąpiłam do Yves Rocher - skończył mi się peeling do ciała i potrzebowałam kupić nowy. Ponieważ już kiedyś używałam ich peeling do twarzy i bardzo mi służył postanowiłam spróbować ten do ciała. Wybrałam Abricot Gommage Scrub  - peeling rośliny z morelą. Pięknie pachnie i ma dość duże drobinki na ścieranie. Mam nadzieję że się sprawdzi, ponieważ bardzo lubię ich kosmetyki - są w 100% naturalne. Oprócz tego wybrałam sobie jeszcze szumiącą kostkę do kąpieli, która pachnie obłędnie wanilią - uwielbiam zapach wanilii. A w nagrodę dostałam próbkę kremu do rąk z zimowej serii o zapachu cytrynowo - waniliowym.W sam raz do torebki  - idealny na zimowe mroźne dni.
Dobrze że jutro już piątek :) Wieczorem po pracy relaks, świeczki, dobra książka czyli moje małe domowe SPA. Już się cieszę - wykorzystam moje dzisiejsze zakupy:)
A co nowego u Was? Jakieś plany na piątek?
Pozdrawiam Majka.

1 komentarz:

  1. oj ja tez uwielbiam zapach wanilii:)same pysznosci tu widze:)
    dziekuje za mila wizyte i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń