niedziela, 21 października 2012

Essence nude glam



Dziś chciałabym Wam pokazać mój nowy lakier do paznokci w modnym w tym sezonie nude odcieniu. Ja swój zakupiłam w drogerii DM, jest to lakier  Essence z miniaturnymi prawie niewidocznymi połyskujacymi się drobineczkami. Jego naturalny cielisty odcień, który według mnie idealnie się sprawdza na każdodzienny manicure a także pasuje do każdego stroju może być świetnym uzupełnieniem naszego stroju. Ja na moje paznokcie naniosłam jedną warstwę, przy nałożeniu dwóch płytka paznokcia staje się zupełnie niewidoczna. Lakier utrzymuje się na paznokciach około 2-3 dni.
Co o nim myślicie, macie już swój ulubiony nude odcień?
Pozdrawiam Majka :)



4 komentarze:

  1. Zgadzam się z opinią poprzedniczki, nic dodać nic ująć:))

    OdpowiedzUsuń
  2. mam z tej serii dwa odcienie i uwielbiam je :) idealne na każdą okazję, a paznokcie przy tym prezentują się bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Błagam! Niech Pani zdradzi, gdzie Pani kupuje kosmetyki firmy Essence w Bratysławie? Od niedawna też tutaj mieszkam i mam problem ze znalezieniem kosmetyków nietestowanych na zwierzętach, a Essence to jedna z niewielu firm, która tego nie robi. Będę wdzięczna za odpowiedź :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń