czwartek, 4 października 2012

Ema - moja mała pomocnica.

Witam wszystkich :) Dziś chciałabym Wam bliżej przedstawić moją małą pomocnice. To ona towarzyszy mi w mojej blogowej przygodzie i pierwsza sprawdza świeżo napisany tekst  :)
 Ci bardziej  spostrzegawczy pewnie już wiedzą o kim jest mowa, ponieważ jej zdjęcie gości na moim blogu od samego początku. To nasza kotka - Ema. Mieszka z nami od roku i jest najlepszym przyjacielem i towarzyszem jakiego tylko może sobie czlowiek wymarzyć a miłóść którą nas obdarza każdego dnia grzeje nasze serducha i moje zmarznięte nogi :)
Pozdrawiamy gorąco Majka i Emka.:))))

Ema przy pracy :) Pierwsza kontrola bloga :)     

Codzienne pogawędki z koleżanką żabą.

Mała drzemka.
No i pora na relaks :)


15 komentarzy:

  1. Piękny kotek!:)
    Ja mam pieska, ale zastanawiam się nad wzięciem kota bo mamy duży dom to i dla niego się miejsce znajdzie:)

    P.S Dodaje do obserwowanych,zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje za komentarz :) Ja tez kiedys mialam psa niestety juz nie zyje. Mieszka caly czas w naszych sercach .
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest ♥
    Dodałam się do obserwatorów i liczę na to samo: http://fashion-by-anita.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje:)
    Spojrzalam na Twoj blog - ciekawy Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej, jaki cudny kocur! piekny, piekny, piekny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten kotek :)
    Foteczka z komputerkiem mnie rozwaliła na łopatki!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh, thats incredible beautiful!!!

    looove it :)

    we can follow each other if you want :)

    via gfc and other networcks like bloglovin, facebook, etc.


    Have a great day,

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki koci słodziak :)



    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakiego Ty masz tego kotka ślicznego!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny kot! Ja też takiego chcę ;)

    OdpowiedzUsuń