środa, 19 września 2012

Coś o mnie czyli jak zamieszkałam na Słowacji

Witajcie. Dziś postanowiłam opowiedzieć Wam w skrócie jak znalazłam się na Słowacji. 
Jak duża część rodaków 5 lat temu pojechałam szukać pracy do Irlandii, lecz ja znalazłam tam nie tylko prace ale również swoją drugą połówkę mojego męża Gabriela :)
Nasze wspólne życie zaczęło się właśnie tam i zawsze będziemy mile wspominać na ten czas spędzony na Zielonej Wyspie. 
Po krótkim czasie postanowiliśmy jednak wrócić do kraju i zacząć wspólne życie już jako małżonkowie. Musieliśmy wybrać pomiędzy Polską a Słowacją. Ponieważ Słowacja dawała nam większe możliwości rozwoju naszej kariery zawodowej dlatego wybór padł na południowych sąsiadów Polski.
Ciekawostką jest fakt że ja mogłam przeżyć swój najpiękniejszy dzień w życiu dwa razy z tym samym mężczyzną.Nasz pierwszy ślub odbył się na Słowacji -był to ślub cywilny a drugi rok później w Polsce ślub kościelny. Poniżej kilka zdjęć z moich dwóch najpiękniejszych dni w życiu :)



Pozdrawiam Majka

1 komentarz: