środa, 3 lipca 2013

Alverde - szampon oraz peeling myjący

Witajcie:)

Dziś krótka recenzja szamponu Alverde - o zapchu migdałowym z olejkiem araganowym.
Jest to bardzo delikatny szampon. o delikatnym składzie, nie podrażnia mi skóry głowy, jak dla mnie przyjemnie pachnie i pozostawia moje włosy miękkie. Niestety najprawdopodobniej nie będzie zbyt wydajny - jego konsystencja jest dość leista co powoduje dość duże zużycie.
Drugi kosmetyk,który polecam to peeling myjacy  - cytrynowo - rozmarynowy - podobno antycellulitowy.
Jest to bardzo świeży kosmetyk, który sprawdził się u mnie na upalne dni - zapach cytryny działa  cuda.  Posiada w sobie drobinki jemnie peelingujące - które mają również wspomagać działąnie antycelulitowe - niestey tego działania na sobie nie zaobserwowałam  - być może dlatego ponieważ w takie nie wierze :(

Pozdrawiam Majka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz